Bel me terug

Sinds 2007 ondersteunt OK-Salestrain een diversiteit aan bedrijven waarbij het succes van de medewerker centraal staat. Al onze trajecten zijn maatwerk omdat geen organisatie hetzelfde is. Onze klanten treft u aan in allerlei branches, bekende en minder bekende organisaties. Daarbij draait het altijd om de mensen en hun verkoopresultaat.
Enkele opdrachtgevers zijn:

  • ABN AMRO
  • Achmea
  • Cardiamed
  • Goossens meubelen
  • Intercoiffure Peter van Doorn
  • KJ business software
  • Kliniek Via Sana
  • Lola di Musica
  • Minkels Products
  • M.R. Medical
  • Reclame- en communicatiebureau Bek
  • Reed Bussiness
  • Starren Elektro (Actemium Starren)
 


Roel Janssen
Tel. 06-4801 4248

KJ Business Software

KJ business software wil telefonische afspraken maken voor het bezoek van haar accountmanagers. Het telefonisch contact met prospects moet in het verlengde liggen van onze klantomgang: persoonlijk, professioneel en sympathiek. De training bij OK-Salestrain startte met het in kaart brengen van mijn persoonlijkheidsprofiel. Dit werd de leidraad voor het ontwikkelen van mijn belscript. Op basis van opgenomen oefengesprekken en realtime klantgesprekken verfijnden we de gesprekstructuur. Mijn belscript gebruik ik nu nog amper. Ik beheers het gesprek, waardoor klantcontacten persoonlijk en soepel verlopen en het aantal telefonische afspraken voor onze accountantmanagers significant stijgt. Kernwoorden in het werken met OK-Salestrain: prettig, uitdagend, intensief en vooral: resultaat!

Felice van Steenbergen